lørdag den 30. april 2011

Colca ...paradis ?

Vi sov alle 3 bedre i nat. Kl. 7 stod solen op og kl.8 har vi igen 25 gr.
Vi spiste dejlig morgenmad, hvorefter pigerne gik i thermalbad og jeg bloggede. Vi ved ikke om vi så  en kondor svæve over stedet her til morgen, men den var stor. Vi håber vi får set en rigtig en i morgen.
solen har magt her i denne højde. Nu hvor kl. er 11, og jeg sidder på terressen og solen brænder - på med faktor 30!
søren ringede og vi sludrede i 5 min, hvorefter jeg gik ned og badede med de 2 andre.
Vi har lavet så lidt som overhovedet muligt i dag, men til gengæld har vi nydt solen og blevet lidt solbrændte.
Spiste dejlig frokost i restauranten, hvorefter vi nød det sidste af solen, som forsvinder kl. 16.
Man kan ikke blive træt af dette sted, her er ubeskriveligt smukt og roligt.
Vi talte om, at vi ville føle os snydt, hvis vi kun havde haft en overnatning.
Personalet må arbejde for pengene, feks. så vi vores bartenderer fra i aftes udføre forskellige jobs i løbet af dagen.
I morges var de iført keddeldragt og ordnede fælles toiletter, rensede thermalbadene, senere tændte de op i diverse pejse, for derefter at gå i baren igen. De kommer ikke sovende til deres løn.
Jeg har mødt en utrolig venlighed og opmærkson hed. Jeg er blevet ringet op 2 gange fra receptionen. Den første gang ville de blot høreom alt var ok eller om jeg manglende noget og den anden gang om vi skulle vækkes. Det er sgu da imonerende!
Kizzie og jeg brugte noget af dagen på at forberede Lillian på kulturchokket, vi ved vil komme. Fra idag, kan det kun gå ned ad bakke.
Vi var alle 3 trætte, da vi ved 18 tiden gik i baren for at få en enkelt pina (skål Gitte)
og lidt super aspargessuppe til Lillian.
Vi trak den i ørerne og gik først i seng lidt over 8.


Billeder lagt på: http://fotos.loneblume.dk/
Pas på jer selv og hinanden

KH
Lone
og de 2 andsre

Ingen kommentarer:

Send en kommentar