tirsdag den 26. april 2011

På vej....laaaang vej ....25 april 2011

Det er altså tidligt...meget tidligt...når man står op kl. 0400.
Turen ind til Kizzie gik fint, og der var endda disket op med kaffe og morgenbrød.
Kl. 05.45 gik turen videre til Kastrup. Farvel og på gensyn til Søren.
Jeg havde klaret indcheck hjemmefra så vi skulle kun droppe vores bagage.
Efter blot 1 t 20 min var vi i London, og havde tid til at gå ud for at ryge.
Vi chcekede ind kl 10.30 og ca 11.30 lettede vi.
Vi havde fatisk en fin tur over atlanten....men laaang.
Efter at have brugt 1 times tid i imigrationen i Miami gik vi ud for at finde Manny. Han var ikke
at se og jeg forsøgte at ringe til alle de numre jeg havde på ham og hans familie, uden held.
Jeg nåede lige at blive lidt trist over ikke at skulle se ham, men så kom han gående :-) Glad og lidt tyndere
end sidst vi mødtes.
Han kørte os ud til sine forældre, som diskede op med kylling og rødvin. Ikke dårligt.
Vi kæmpede med varmen og fugtigheden, men klager selvfølgelig ikke over 33 gr!
Vi skulle flyve til Lima kl 23.55, men kom pga forskellige årsaager først i luften 2 timer senere og landede halvanden
time forsinkede i Lima, til en dejlig temperatur ( ca 18 gr kl 7 ). Vi nåede at købe os en kop kaffe inden vores forudbestilte
chauffør og guide hentede os, for at køre os til vores hotel. Bureauet havde sørget for, at vi kunne få tidlig indchecking, så det
var rigtigt fedt.
Vi bor på Lima Wasi, som er et rigtigt fint hotel.

Pas på hinanden

KH
Lone
og de 2 andre

Ingen kommentarer:

Send en kommentar