onsdag den 4. maj 2011

La Paz og Søren

Jeg vågnede kl. 6.15 da min overraskelse ankom. Lørdag inden vi rejste besluttede Søren at komme til Bolivia og feriere med os. Jeg havde ikke fortalt de 2 andre noget, så de blev nogeet overrasket over at se Søren spise morgenmad med mig.
Vejret er flot, og vi daskede rundt og nød indtrykkene. Vi to en taxa ud til agenturet som havde arrangeret vores tur fra Peru til Bolivia, for at afregne og for mit vedkommende også at få en snak om muligt samarbejde.
Vi tog til "Det sorte marked" oppe i det område vi plejer at bo når vi er i La Pas. Vi har ikke tal på hvor mange gange Lillian sagde Hold da op" men udmiddelbart tror jeg hun synes det er fedt. Jeg købte et simkort til telefonen, og kontaktede Carlos, som blev glad over at høre vi var vel ankommet til Bolivia.
Vi måtte jo holde Søren  igang efter hans 28 timers rejse, så vi gik markedsgaderne tynde.
Vi gik ned og spiste, derefter hjem til hotellet for at lave regnskab, som nu indeholder flere valutaer. Det er som sædvane hylende morsomt, når vi prøver på at finde ud af, hvem der skylder hvem hvad, og hvilken valuta skal der afregnes i. Vi får nogle bilige grin på den bekostning.
Det er påfaldende at byen larmer og er fuld af liv kl.21, men kl. 22 er der stort set "uddødt". Vi husker det ikke sådan, men det er faktisk rart at der er ro, når vi skal sove. Byen vågner først igen efter kl. 7.
Dejligt at Søren er her. Det er ikke helt "rigtigt" at være i La Paz uden Søren.
Kl.21.15 går vi i seng.

Billeder lagt på: http://fotos.loneblume.dk/

Pas på jer selv

KH
Lone
og de 2 andre

Ingen kommentarer:

Send en kommentar