søndag den 15. maj 2011

Lort og lagkage

Pyyhhh...det er varmt idag.  Jeg gætter på ca 31 gr.
Desværre har KIzzie fået dårlig mave, så hun bevæger sig ikke langt væk fra toilettet.
Jeh blev hentet a Carlos og Tere for at tage tilbage til juveleren og at betale depositum.
Maal -teltet
De smed mig af hos guldsmeden og kørte videre, fordi bilen skulle på værksted.
Det er en stor guldsmede forretning, og den ligger et sted, man ikke kan forestille sig. Der er virkelig check på tingene. Jeg var stort set kun kommet ind i forretningen, før jeg fik tilbudt en kop kaffe. Dernæst kom guldsmeden og en ekspedient, og ved hjælp af god vilje og mange fagter, fik jeg betalt mit depositum, efter at guldsmeden havde sikret sig, at han havde forstået mit ønske korrekt.
Jeg tog en taxa tilbage til hotellet, hvor jeg kunne konstatere, at Kizzie desværre ikke havde det bedre.Tværtimod.
Jeg gik i byen efter coca te og cola til hende, så hun forhåbentlig er frisk imorgen.
Lillian og jeg slentrede på Picolo og fik lidt frokost mens vi lyttede til lidt live musik. Gik på marked bagefter, og her mødte vi Søren, som stod og spiste en pizza, midt i det lokale mylder.

Tilbage til hotellet for at hygge lidt med Kizzie, men hun var ikke i hygge humør. Hun havde ikke lyst til at forlade sengen, lige med undtagelse af når hun løb på toilettet.

Kl 19 tog vi andre en taxa til klubben, hvor vi skulle mødes med Carlos og Tere, for at køre på camping weekend.
Vi kørte fra klubben hjem til familien, or at hente deres telte og kl. ca 21 landede vi på det sted, hvor vi skulle campere.
Jeg vil gætte på, at vi var 30 personer i det hele. Heriblandt ca 10 børn. Det blæste desværre meget op.
Da vi havde hilst på alle, fik vi besked på at sætte os ned og fluks kom der drikkevarer.
Carlos og Tere gik i gang med at sætte de to, temmelig gamle, telte op. Det viste sig undervejs, at pløkkerne var forsvundet. Hvad gør man så? Man tager 2 fodboldmål og smider et på hver side af teltet, og så bliver teltet bundet fast til målet.
Det andet telt var så småt, at jeg tror, det kun kunne rummer Carlos. Vi funderere over, hvor vi mon skulle sove ( vi var 6 personer ialt til 2 små spidstelte). Jeg spurgte Carlos, som uden at blinke svarede: jamen, vi har jo 2 telte og bilen.
Nåå ja...det var jo også rigtigt. Men inden der var gået 1 time, var "mål-teltet" styrtet sammen.
Carlos kunne nok fornemme, at vi ikke var vildt begejstrede, så han sagde, at han nok skulle køre os til hotellet, hvis vi ville det.
Pludselig kom der 2 guitar-spillende mænd gående. Vi troede, at de var en del af venneforsamlingen, men niksen biksen. De var hyret til at underholde.
Ca kl 22.30 kom der mad på bordet. 1/4 grillet svin, ris og grøntsager. Kl 24 havde en af gæsterne fødselsdag, og vi fik smagt en af de mange flotte kager, vi så tit har set. Den smagte skønt, og var ikke nær så "vammel" som jeg havde troet.
Der var vin, øl, sodavand,  Fernet Branca og pina colada's i lange baner. Mere end nok til alle.
Kl ca 1 bad jeg Carlos køre os til hotellet og vi var hjemme ca 1.15.


Kort opsummeret: Feste, det kan de!

Der er få fotos lagt på: http://fotos.loneblume.dk/




Pas på jer selv


KH
Lone
og de 3 andre




Ingen kommentarer:

Send en kommentar